Nézek mint boci az új kapura

2014. június 06. 10:29 - Kergeboci

Előtt

Mármint Főzdefeszt előtt, gyorsan kiadom a felgyülemletteket:

Brewdog IPA is Dead - Comet: szerintem a telefonba rögzített megjegyzésem jól jellemzi: "Mangós fenyőfát iszom! Brutális!". És tény, az egyik legjobbak között van, amit kóstoltam.

Brewdog IPA is Dead - Exp 336: Fenyős IPA, csak kevésbé erős és kevésbé édes mint a Comet.

Brewdog IPA is Dead - Kohatu: szerintem otthon a csapból is ilyen víz folyik. Egyedül a színe nem stimmel.

Azért érdekes, hogy egy úgymond single hop sorozatban, ekkora különbségek lehetnek. Vagy csak valami nagyon rosszat ettem az utolsó előtt.

Rouge Yellow Snow IPA: szintén zseniális darab. Kicsit talán citrusosabb világ mind az előzőek. Ahhoz képest, hogy nem vagyok citrom párti, ez piszok jóra sikeredett.

La Trappe Quadrupel: belga. Tudjuk milyen. Ez is olyan. Mondjuk nekem a La Trappe-k mindig is kiemelkedtek a mezőnyből, kevésbé alkoholosak talán, mint a többi. Nem az ízvilágom. Finom is, édes is, barna is. Jó sör, aki ezt szereti, nagyon megéri.

És akkor holnaptól jöhet a Főzdefesztivál. Készítettem is két listát (ez a rossz szokásom). Még nem döntöttem el, poharazzak is e vagy csak korsózzak (nem szeretem a poharat :D). Végül is amire tényleg kiváncsi vagyok, az korsóval is belefér, a poharas megoldással maximum 3-al többet kóstolnék meg, és talán többet ihatnék a jobbakból. Majd meglátjuk, hogy sikerül.

 korsó         poharas

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bociazujkapura.blog.hu/api/trackback/id/tr926262330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nézek mint boci az új kapura
süti beállítások módosítása