Nézek mint boci az új kapura

2013. június 12. 10:34 - Kergeboci

Variációk - tojás, paprika, paradicsom, kolbász

Sörfesztivál hetét olcsó és gyors étellel szándékoztam túlélni, így született az ötlet, hogy két doboz tojás, 4 tenyérhossznyi kolbász, némi paprika és paradicsom segítségével, végül is majdnem egy hétre lehet is főzni, természetesen naponta változatosan (és naponta némi plusz hozzáadásával).

Így született meg a Variációk, ismét mobillal fényképezett kép, mely tökéletesen árulkodik arról, hogy se ízek terén, se szavak terén, se esztétika terén nincs egy fikarcnyi tehetségem se :) De azért próbálkozom!

osszevagva.jpg


Talán a legfinomabb a jobb oldalsó lett. Csöppnyi olajba feketés-vörösre piritott kolbász mellé, hozzá csaptam egy jó adagnyi tojásos lecsót. Purítán módon, lilahagymán párolt étkezési és kaliforniai paprikára, rászeleteltem jó adagnyi paradicsomot és 5-6 db felvert tojást. Fél óra alatt kész is volt, ráadásul két napra elég lecsó kijött fél-1 kilónyi paprikából és fél doboz tojásból, és 2 kolbászból.

3. nap, a tojás más állapotára vágytam, így a tükör tojást választottam (bal felső kép). Kenyér éppen nem volt otthon, így dobtam mellé némi sült krumplit is, majd a nagyobb paradicsomokat 1,5 ujjnyi szeletekre vágtam, majd felszeletelt kolbásszal, annak zsírjában puhára sütöttem (egy pici színt is adva neki, de nem odaégetve).

Végül a maradékból 4. nap egy kolbászos rántotta reszelt sajttal és szeletelt kaliforniai paprikával készült el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bociazujkapura.blog.hu/api/trackback/id/tr375357043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nézek mint boci az új kapura
süti beállítások módosítása