Nézek mint boci az új kapura

2014. március 26. 14:08 - Kergeboci

Megkésett lista

Sok a bepótolni való gyöngyszem, volt pár jó nap az elmúlt időszakban, a szokásos kedvencek mellé meglepően sok új is került!

Hangover SantaRaszta: nem tudom, mit művelt Gergő..és hogy ez a Santa változata-e, de mély benyomást tett az a pár korsó, amit bepusziltunk. Erős, karamellás-mogyorós IPA, engem az Anderson Valley ízvilágra emlékeztetett, némileg szárazabb, fás kivitelben. Nagyon sokan nem értettek egyet velem :)

Bevog Kramah: német tetszik lenni? IPA? Hááát... hogy mi? 70 IBU? Egye fene, megkóstáljuk. Igen, érzem hogy ez tényleg keserű, de hol az íze? Hja, ez a csalány-fűves valami, ez lenne az? Ok, köszönöm, ennyi elég is volt.

Prof von Mannheim: bár hiányzik a listámról (valahol elhagytam), de már ittam régen. Nagyon élénk karamellás-gyümölcsös, bitang finom IPA. Hogy nem unom? De nem ám.

Tántorgó ParIPA: a felhozatal és a minusz 40 fokos csapolás miatt, semmi ízt nem éreztem belőle. Az utolsó kortyoknál előjött némi narancsos finomság, szóval gondolom ez jó fajta lehet. Megelőlegezem neki a jó pontokat, és majd újra kóstolom, amint tudom.

Legenda Bazooka: a legjobb füstölt sörök magyar szereplője. Én beállítottam a korábban kóstolt füstölt sajt és füstölt kolbász mellé, mint lesütött húsi. Érdemes különlegességként megkóstolni!

Pyroman: bár a készítőnek korábbi söre benne van a kedvencek között, ez nem fog bekerülni. Szerintem ha nem a Bazooka után kóstolom, akkor is ez a véleményem: édeskésebb, malátás barna sör, nagyon nagyon halovány füstös beütéssel.

de molentől itt megint volt valami amire nem emlékszem. ennyit a karban tartott listámról

Legenda Snakebite IPA: AZTAROHADT! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bociazujkapura.blog.hu/api/trackback/id/tr395879796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nézek mint boci az új kapura
süti beállítások módosítása