Nézek mint boci az új kapura

2014. június 16. 16:41 - Kergeboci

Budavári fesztivál

Elég nehéz szívvel írnám le hogy SÖRfesztivál, mert láthatóan nem ezért csinálják. Azonban nem kell nagyon bánkódni, szép és kellemes környezetben, meccs és koncert lehetőséggel, csodálatos terasszal ellátva, lehetett egy jót sörözni.

Tapasztaltabb sörimádó blog társam leírta azt amit én akartam, így én nem is szaporítom tovább a sort: tessék elolvasni!

Saját élmény: szűretlen Pilsner Urquell (bár jövő hónapba utazok ki érte a gyárba, így kicsit bokán rúgtak ezzel, de azért így is nagy kortyokban fogyott ez a csoda mikor lent voltam) vitte a hátán a fesztivált, kísérte őt sok jó ismerős magyar és pár kisebb kevésbé látott cseh jó barát, egy fantasztikusan elrontott Boney M-el és egy számomra meglepően jó hangulatot teremtő Animal Cannibalssal, sok elmeneküléssel a Savoya teraszra. Mert hogy be nem állok vonatozni a többi idióta/részeg (lehet megsértődni) közé, az biztos. 

És rengeteket csodálkoztam a sorban állókon. Szerintem direkt büntetik magukat. Két lépésre az üres feltöltő/korsó pontoktól álltak 100-an. Két szememmel láttam, hogy megnézte az egyik látogató az akkor pont majdnem üres (4 ember álldogált) standot, majd a 100 fős másik sort, és végül oda állt be. Gyanús ha valahol kevesen állnak, a több sor, jobbat jelent?

WC-nél még furcsább. A fent említett tömeg nagy testvére álldogált. Közben 3 soros WC volt, két oldalt pedig szinte senki. 2 percnél a legnagyobb tömegben sem vártam többet. Kifele mindig rászóltam a középen álldogálókra, hogy ott van még még sor wc, tessék menni. Csak kevés toporgó indult meg, a többi inkább várt középre tovább. Legalább nem a Pilsner előtt erősítették a sort.

Ohh igen, és még mindig nem szeretjük a pult alatt a félretett melegedő hablét a sörünkbe öntögetik, igen tisztelt Sümegi (tavalyi budavári lánykák), Serforrás (idei főzde szőke lány), Kaltenecker (idei budavári szép szemű). Akkor sem, ha a csapos azt hiszi, a részegedő vendég nem látja.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bociazujkapura.blog.hu/api/trackback/id/tr456306249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nézek mint boci az új kapura
süti beállítások módosítása