Nézek mint boci az új kapura

2014. június 10. 11:47 - Kergeboci

7. Főzdefeszt - Ropogósra átsütve kérjük

Nem fogom sokat szidni az új helyszínt, mert nem csak hogy jobban elfértünk, mint a korábbi helyen, de végre sikerült az első, forráspontig hevült fél korsó söröm után, áttérni a poharas megoldásra. Így, ha nem is kóstoltam végül több félét a tervezetnél, viszont újra és újra visszatérhettem a kedvenceimhez anélkül, hogy túlzásba estem volna, és a Dunába fordultam volna az alkohol mennyiségtől.

Plusz a forró betonon legalább sikerült egy kis nyári színt is felvennem :)

A metapay kártya rendszer már más tészta. Megértem a csak 1-2 órára kilátogatók és a későn érkezők panaszait, láttam hogy tényleg nagy a sor. Én háromszor álltam be sorba ismerősökkel, és a visszaváltást is számolva, háromszor magam miatt. Ez 6 db sorban állás. Sorban így nézett ki: fél perc, 2 perc, 15 perc, 20 perc, 2 perc, kevesebb mint fél perc. Mondjuk korán érkeztem, és az utolsó nap korán mentem. Nekem csak jót tett ez a kártyás megoldás. A benti sorok is észrevehetően gyorsabban mentek mint tavaly, bár este felé sikerült pár a kelleténél részegebb alaknak, így is feltartania az embert.

No de a sörfelhozatal! Az minden kellemetlenséget megért. A tavalyi alig találtunk új versenyzőt helyet, most az alig találtunk ismerős nevet jellemezte a fesztivált.

A sörök, a legrosszabbtól kezdve:

Horizont IPA I. és II.: csak bele-bele nyaltam. Nem az én ízvilágom. Tudok viszont ismerőst, akinek ez volt a felhozatalból a legfinomabb. Ízlések és pofonok.

Hatodik Íz Pest Control IPA: nagyon nem volt jó, igaz csak belenyaltam. De az érzés hogy ezt kihagyjam, elég erős volt.

Rothbeer Bakancslista: nem értek a sörökhöz, de ez valahogy nem állt össze. Nem tudom biztosan mit akartak csinálni belőle.

Horizont Japán búza: ez már érdekesebb volt, bár szintén nem az én ízvilágom. Gyógynövényes, csípős kezdés, enyhén füstöt, szárazabb lecsengéssel. Sajnos gyorsan felmelegedett, és melegen már ihatatlan volt, ment is a kukába. 

Élesztő Medvetánc: nagyon sápadt, nagyon szénsavas, csípős gyömbér kivonat. Nagyon frissít, de nagyon nem sör.

Hara Punk Monkey Funky, Yeah: a szokásosnál kicsit komlósabb saison. Simán el tudnám képzelni IPA-s továbbfejlesztését.

Armando Hopaholic IPA: hasonlított a trancehez, fűves/csallános IPA. Ahogy a Trance, úgy ez sem az én kedvencem.

Ikkonka Red IPA: ez nem IPA. Viszont egész korrekt vörös sör, bár csöppet lehetne tömörebb ízű.

Kissler Ninkaszi Vágya: na jó, ez a csaló sör. Már régen is ittam, ez a kedvencem másnaposágra. Érdekes, függés, ébresztő sör.

Sörök a Möszjő Vedréből A Way to Amarillo: finom, nagyon édes IPA. Lányoknak bátran ajánlom, de én is boldogan kortyolgattam el.

Élesztő Propaganda: nagyon jó, bitterekre hajazó sör volt. Kár hogy ebből is csak egy - két korty jutott, szívesen kipróbálom újra, ha lehet valahol kapni.

Hopfanatic Bodzipa: kétfélét is kaptam belőle. Az első gondolom a hordó alja lehetett, mert átlátszatlan, élesztősárga, tömény illat és még töményebb íz került a poharunkba. Kapásból megszavaztam volna a legjobb sörnek a fesztiválon. Aztán a többi (volt még 2 pohár 1 korsó) már az igazi arcát mutatta sajnos. Így is jó, finom bodzás ízzel indító, kellemesen keserkés lecsengésű ipácska, amolyan félbarna átlátszó színnel. Kellene még bele anyag :)

Mályi Ászok szűretlen búza: szintén csalás, de hát tavaly előtt találkoztam velük utoljára. Még mindig tökéletes, banános-kenyeres, brutál sűrű csoda búza. Imádom

Kecskeméti Kolibri IPA vagy IPL? nem érdekel, erőteljes dupla IPA íze és illata van. Nagyon finom, jól megkomponált ízvilág.

Élesztő 1 Milliárd Megawatt: nagyon nagyon csodálkoznék, ha nem ez nyerné(nyerte) meg a szavazást (még nem néztem utána). A legösszetettebb, legfinomabb sör volt a felhozatalból. A tökéletes dupla IPA. A baráti körben ebből fogyott el a legtöbb.

Armando Armbandusz KIPA: a személyes kedvencem. Piszok sűrű, kegyetlen keserű, szívlapáttal csapja agyon a gyümölcsös ízt, és tolja helyére be ezt az élesztős szárazabb ízt, amit imádok. Gergő még mindig meg tud lepni.

És igen, a Tsunamit nem kóstoltam. A felhozatalt nézve, nem is hiányzott. Majd egyszer bepótlom. Enni sem voltam. Messziről sem érdekel, nem csak a kétszáz méteres sorok és a gyermek adagok miatt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bociazujkapura.blog.hu/api/trackback/id/tr806291461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nézek mint boci az új kapura
süti beállítások módosítása