Nézek mint boci az új kapura

2013. június 25. 20:25 - Kergeboci

Legendák II.

Bár kicsit ciki, hogy az előző bejegyzéshez se humorom, se kedvem nincs nekiállni (mind a magán élet, mind a bár kevés impulzussal szolgáló, de mégis pár sör megjegyzésén többet kívánó eseményről lévén szó), a mostani bejegyzés, bár nem is konkrétan új sörökről szól, de említést érdemel.

Sajnos a külföldön olyan jól bevált, mindenhol helyi sörfőzdék által üzemeltetett szórakozó helyek nyitása, idehaza nagyon csak vidékre jellemző. Bp-en főleg a több főzde által összegyűjtött, úgymond univerzális helyek nyíltak csak meg első sorban. Nem mintha ennek nem örülnék.

Mégis. Volt szerencsém, a méltán alul reklámozott, épp csak tudomásomra jutott, a belvárosban megnyílt, Legenda Pubba betérnem. Annyira alul reklámozott, hogy nem hogy idegen oldalakon, plakátokon, se a méltán népszerű, összefoglaló oldalon, a magyar kézműves sörök oldalán nincs fent, de még a főzde saját oldalán sem találtam meg.

A facebook oldalukon is csak egy darab bejegyzés van róla. Pedig a kivételezés nagyon pofás. A hely könnyen megközelíthető. A beltér hatalmas, A felhozatal, zseniális. Idegen sör kevés és túl árazott, de a helyi söreikből a választék nagy, és jó áron kínált. Ami még a reklámon kívül viszont nagyon hiányzik, az a szórakozás faktor. Lehet inni, meg ülni. Meg állni.

Pedig bőven van hely csócsóra, dartsra, de még billiárd asztalOKra is! Ezekből viszont semmi. Cserébe a régi kedvenc Brutál Bitterem még mindig rémes, de a csoda jó Dizel még mindig tökéletes (kár hogy ezt is meg akarják változtatni).

Szó mi szó, potenciál van a dologban. Az ötlet megvalósítása már rég óta váratott magára. De még nagyon sok mindent, jobban kellene, és lehetne is csinálni. Remélem pár hónapnál többet megél a hely.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bociazujkapura.blog.hu/api/trackback/id/tr455377989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2013.06.30. 21:43:04

A Legenda honlapon rajta van éppen (ld. www.legendasorfozde.hu/legenda-sorfozde-pub, a főlapról van rá link), de amúgy valóban nem reklámozták agyon, ebben egyetértünk.

"...a csoda jó Dizel még mindig tökéletes (kár hogy ezt is meg akarják változtatni)"

Ez elég rejtélyesen hangzik, mi a bajuk a Diesellel? Nekem is nagyon bejött (a Pokerface mellett a legjobb Legenda az eddig kóstoltak közül, szvsz), én sajnálnám, ha eltűnne.

Kergeboci 2013.07.02. 09:16:20

@promontor:
Tényleg, ezt észre se vettem :)

A Diesellel kapcsolatban a Manufaktúrában beszélgettem velük a söreikről, ott mondták, hogy kísérleteznek és új komlóval akarják lefőzni. Meglátjuk, még az is lehet hogy jobb lesz

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2013.10.08. 21:02:18

@Kergeboci: A múlt héten kóstoltam megint Dieselt, másodjára nem jött be. Hogy velem volt a gond, vagy a Diesellel, azt nem tudom, mindenesetre egészen másfajta sör élt az emlékeimben. Ez lehet receptváltás, ha tényleg volt, lehet az utóérlelés más fázisa, mint műltkor. Még az is megfordult a fejemben, hogy rossz címkét tettek rá, annyira nem volt meg benne a korábbi könnyű ipás jelleg, viszont némi búzás vonásokat éreztem.

De az is lehet, hogy bennem volt a hiba, ilyesmit szoktam tapasztalni régebben kóstolt söröknél.

Kergeboci 2013.10.21. 12:24:05

@promontor: Igen, minden főzetük teljesen más. Volt egy nagyon rossz széria, amikor is ki akartam önteni, mert lényegében szódavízes citromlevet kaptam, Diesel üvegben.

Amúgy ehhez a búzásabb Dieselhez nekem is volt szerencsém a közelmúltban, mondjuk én ennek most örültem, mert kezdő sörnek legalább tökéletes volt.

Amúgy mennyi minden változik ilyen rövid időn belül! Nem csak a főzetek, de most nyitott meg a Hopfanatic Pub is, rendes reklámmal, egy kicsit kevesebb felhozatallal, mint a Legenda. Na meg ott van a Csepeli Rizmájer is (attól, hogy nem szeretem a söreiket, dicséretes a lelkesedésük). Már csak a vidékieket kellene még felcsábítani (Zip's, Stari, ..)
Nézek mint boci az új kapura
süti beállítások módosítása