Nézek mint boci az új kapura

2014. május 03. 11:45 - Kergeboci

Erre-arra

Sok felé jártam, főleg a kedvenceket fogyasztottam, de azért itt-ott akadt pár kivétel. És most csak azért sem fogom a Legenda újra főzeteit számba venni, mert elegem van, hogy minden negyed évben, teljesen más ízzel jön ki a már megszokott darab (azért megjegyezném, Diesel új főzet megint istenes lett, ki kell használni, amíg el nem rontják újra)

San Miguel: nem olvastam róla túl jókat, így mindig kerültem. Valójában egy egyszerű, könnyen csúszó, világos sör, nincs vele semmi baj. Max az árát nem éri meg.

Tucher Helles Hefe Wiezen: bitang jó búza sör, az általam imádott banános (vagy mindenki más számára kenyeres) ízvilágból. Felkerül a dobogóra a Primator és a Weistephaner mellé.

Dark Side Of The Grabanc: Grabanc D.S.O.T.G.-nek fogom rövidíteni. Sajnos feljegyzésem nem nagyon maradt, emlék meg még kevesebb. Stoutos IPA, és szerettem. Kevésbé volt édes, mint stoutos, szóval szerettem.

Pyraser Gutsherrn Pils: nagyon furcsa, malátás jelleggel indít, a közepe felé szeretteti meg magát. Érdekes fűszeres íz marad az ember szájában. A Pils alapján meg mindenki tudja, mire számíthat, és mire nem.

Blanche de Bruxelles: olyan mint a következő cikkben említett "szűretlen" "búza" Staropramen. Furcsa. Nem érzed a testében se a szűretlent, se a búzát. Csak valami mást. Inni meglehet, szomjoltó is, drága is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bociazujkapura.blog.hu/api/trackback/id/tr666111904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nézek mint boci az új kapura
süti beállítások módosítása