Nézek mint boci az új kapura

2016. január 25. 15:30 - Kergeboci

Nem voltam szomjas

Továbbra sem. Annyira nem, hogy megint a "Tovább" oldaltörést kell használnom.

Kocour Christmas Ale: Maláta édes, vöröses/félbarnás enyhén keser ivós cseh sör. Az ünnepi változat szerintem csak a malátaválogatásnál volt szempont.

Uhersky Perun 10: átlagos cseh sör

Bernard Svetly Unpasteurized: ez eddig miért nem szerepelt a listámon? Egy jó szűretlen jellegű testes cseh láger.

Kocour Gypsy Porter: nem hagyhattam ott ezen új hullámú sörfőzde porterét. Nem kaptam csodát, de egy jól harmonizált finom kávés-pörköltes sört kaptam.

Zip's Mango Pale Ale: a komlókat kiérezve, jó kis APA lett. Üdít, mégis keserű. Laktat, mégis jól csúszik. Nekem inkább karamella jött ki némi gyantás keserűséggel, nem a déli gyümölcs, de én ezt is szeretem. Mindenképpen újrakóstolandó.

Monyo Pumpkin Ale: pontosan az amit a tökös sörtől az ember (én) elvárunk. Szegfűszeges sűrűbb cuccos.

Camba Bavaria Pale Ale: A nagyszerű sorozat második legjobb darabja. Krémes maláta édes, ír vörös szárazságra hajazó keserű lecsengésű APA. Ezt már ittam egyszer, de nem rémlett ez a stílus róla.

Camba Bavaria Black Shark: korrektül összerakott fekete IPA. Jó keserű, erősen száraz, nem túl tolakodó kávés-gyümölcsös háttérízzel. És fene mód laktató.

Camba Bavaria Ei Pi Ai: a hülye neve ellenére kegyetlen jó kis sör lett. Legjobban az I Hardcore You-hoz tudnám a legjobban hasonlítani. Gyantás szőllős édes-keserű, dupla IPA-hoz hasonlóan némi alkoholos mellék ízzel.

Brasserie Fantome Saison: zöldfűszeres-füves épp csak alig savanyú (hál'Isten) ízvilágú saison, a nekem tetsző erjedt keser lezárással. Üvegből verhetetlen volt, csapról ihatatlan. Újra kóstolandó, addig is az üvegnek hiszek.

Port Brewing Wipeout IPA: nagyon komplex sör, talán az egyik legszebben összerakott grapefruitos - narancshéjas utóízű, jó kis keserű IPA. Nem egy világmegváltó, de bármikor ki tudnék egyezni vele.

Grupo Danm Estrella gluten-free: igazából majdnem jellegtelen valami. Rosszabbra számítottam, rossz nem volt, de nem okozott maradandó élményt.

Karlsberg AC/DC: nem haltam bele. de inkább Sopronit.

Zip's Miskolci Mosaic: érdekes egy darab lett. Amolyan nyers, gabonás hatása van, maláta édesség nélküli kellerbier. Kicsit túl szénsavas volt.

Zip's Smoky Saison: ha már érdekes sör, itt egy sötétbarna saison, ami a nevében füstösséget ígér. Ez utóbbi nem jön elő, cserébe a saisonra jellemző savanykás íz igen. Nem egy könnyen befogadható darab, nekem a különcsége okán tetszett.

Zip's Imperial Stout: gyümölcsös krémes stout, túl sok buborékkal. Van némi alkoholos csípősség benne, ami nem áll rosszul neki.

Zip's Wheat N Run: erjedt sűrű, enyhén citrás, jól kiérezhető búzaélesztővel (ki lehet azt érezni?). Kicsit émelyítő volt, mindenképpen újra kóstolást igényel.

Zip's Trick Or Treat: fekete "tökös" sör. A szoksásos szegfűszeges fűszerességet kaptuk. Egész jól ünnepi hangulatba hozott. Édességnek mindenképpen ajánlott.

Mikkeller Geek Breakfast: furcsa mód, sokkal többet vártam tőle. Igaz, jégé fagyva kaptam, és csak nagyon későn jött ki az íz belőle. Akkor még némi szénsavas kávét kiéreztem belőle. Csapolt volt, így üvegesbe újrázandó egyszer még.

Novopacke Valdstejn: nem írtam le róla semmit, szóval gondolom nem volt rossz. Tipik cseh pilsre tippelek. Pontot írtam hozzá.

De Ranke XX Bitter: erősen komlózott keserű belga ser. Kellemes darab.

Gólem Enigma: keserségében az erő. Gyantás-fűves keserűvel támad, karamellás nem édes de keserű véggel zár. Nem kímél.

Edge Powerplant: az édes utóíz elnyomja a savanyú támadást, amivel beindít. Hát nem éppen az én világom.

Against the Grain Ah Dey Ah Dey: édes dupla IPA szerű karamellás finomság.

Camba Bavaria German IPA: kellerbieres árpás vonulat édes alkoholos belgás felcsapással. Ha a kortyérzet nyersességét vitte volna tovább, jobb lett volna.

Camba Bavaria Belgisch Triple: egy jó triple.

Csupor Barking Dog: még kiforrottan nyerses apa volt, azóta kicsit beédesedett. Nem rossz, megvan az amerikai komló hangulat.

Evil Twin Yin&Yang: szénsavas, alapvetően édesebb, gyümölcsösebb ízvilágú stout. Melegedve némi keserűség előjön.

AleSmith Speedway Stout: szerintem kicsit túlértékelt, ettől független nagyon finom, sokáig kitartó kávés imperial stout.

Ikkona Dark Lager: kávés és édes barna láger, egész jól csúszik.

La Trappe Dubbel: belga dubbel. Erős, alkoholos, édes, finom.

Zwettler Sanjana IPA: dupla ipás tömény édesség, torok szorító keser háttérrel.

Dark Horse Edacsac Dekoorc Eert: miért nem írtam le hogy ez mennyire tetszett és miért? A pontozás alapján a Dark Horse minőség.

Monyo Beaver Fever: keserű félbarna láger, de a maláta édes dominál. Kezdő sörnek jó.

Mikkeller Mosaic Black IPA: minden alkoholos és túlszénsavas hibája ellenére egy kötelező darab a mosaic komló rajongóknak.

De Brandere Petrus Dubbel Bruin: belga dubbel.

Dark Horse Ollopa Dekoorc Eert: nagyon keserű karameállás csoda.

Mikkeller Koppi IPA: világos-aranyszínű kávé, IPA-s gyümölcsös keserűségbe oltva. Magic!

De Dochter van de Korenaar Crime Passionel: belga IPA lenne? Édes, erősen szűretlen, nem túl alkoholos jelleg, némi erjedt ananászos hangulattal.

Mikkeller Black Hole: Kegyetlen, eszméletlen édes, eszméletlen alkoholos, eszméletlen meggylikőrös. Csak azoknak akik ez utóbbival ki tudnak egyezni, nekik viszont kihagyhatatlan.

RothBeer Wee Heavy: korrekt kis darab, némi fahordós szárazsággal megtámogatott korrekt barna sör.

Brewdog Prototype Session IPL: háááát nem. Olyan mint a Trance volt. Frissen vágott fű némi csallán, lágerbe öntve.

Brewdog Prototype Black IPA: semmilyen. Érzem, hogy jönne valami íz, de aztán a víz teljesen elmossa.

Brewdog Prototype Hopped-Up Brown Ale: egyszerű keserű barna sör.

Brewdog Prototype Milk Stout: egy teljesen jó tejes kávé. Kifli mellé jó lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bociazujkapura.blog.hu/api/trackback/id/tr938311590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nézek mint boci az új kapura
süti beállítások módosítása