Nézek mint boci az új kapura

2015. július 28. 15:21 - Kergeboci

Elmaradás

Kicsit megcsúsztam, de itt a korábbi lista bővítés alapanyaga:

Aprily Craft Beer Stanley APA: szerintem ezt én még IPA-ként ittam, de azóta csak APA hivatkozást találok rá. Mindegy, ez egy újra kóstolás lesz. Mikor ittam, répacukros vörös sör volt. Szerintem félre csapolták.

Osterbrau világos: teljesen korrekt világos, alap sör.

Osterbrau barna: feketés maláta édes sör.

Azt csak megemlítettem, hogy a csapnál vörösként hivatkozott sört, a két fenti összeöntésével tették le elénk, nem kicsi meglepődésünkre.

Rekettye Monolith IPA: Finom, édeskés IPA. Melegben jól csúszik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bociazujkapura.blog.hu/api/trackback/id/tr467661034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nézek mint boci az új kapura
süti beállítások módosítása